26/10/07 התפוחים

26/10/07, 23:00:

התפוחים. Funk וגרוב עם סקרצ'ינג וסימפולים ובראס סקשן עצבני. החצוצרן הכי Funky בעיר ומתופף מעולה שיכול להוציא מלודיה מתופים. הופעה שהיא מסיבה, ורצוי וצריך לרקוד. בדרך לעוד סיבוב בחו"ל הם עושים ארבע הופעות בארץ, מתוכן שתיים בתל אביב.

 התפוחים

אני מתלבטת קשות אם לראות אותם ביום שישי הזה בקומפורט או ברביעי הבא בזאפה. בקומפורט יש הרגל מעצבן להתחיל באיחור של שעתיים, וגם מעשנים שם (למרות שהמקום ענק ולא נראה לי שהתפוחים ימלאו אותו, ככה שבטח יהיה יחסית מאוורר), מצד שני יש שם אוירה יותר מתאימה למסיבת גרוב. בזאפה, לעומת זאת, בד"כ יותר יקר וזה גם רחוק (רמת החייל), ויש שם אוירה קצת מעונבת (מקווה שזאת לא תהיה הופעה בישיבה סביב שולחנות). מצד שני, לא מעשנים שם בכלל. מי שבעניין, דברו איתי ותגידו מה אתם מעדיפים.

פרטים נוספים:

פוסט זה פורסם בקטגוריה הופעות. אפשר להגיע ישירות לפוסט זה עם קישור ישיר.

6 תגובות על 26/10/07 התפוחים

  1. דני הגיב:

    דווקא מילאו אותו לא רע

  2. Islay הגיב:

    וואלה? יפה. זה לא קל למלא את קומפורט, למרות ששמעתי שגם בהופעות קודמות הם הצליחו למלא את המקום. ספר איך היה.

  3. ל. הגיב:

    אכן איחור של שעתיים. בדיוק. 🙂

  4. Islay הגיב:

    שעתיים? אוף. קומפורט ממש מעצבנים. מענין אם זה ככה גם בהופעות באמצע השבוע, ממש מפתה לוותר עליהם לגמרי. מתי הם פתחו את הדלתות? בשעה שפרסמו או שגם לזה הם נתנו לחכות? בפעם הקודמת שהייתי שם הם פתחו את הדלתות שעתיים(!) אחרי השעה שפרסמו.
    ואיך היתה ההופעה עצמה?

  5. xumium הגיב:

    ההופעה הייתה מעולה. אבל בהתחלה היה קצת מעצבן ואפילו שקלתי לוותר. הגעתי לקומפורט ב23:00 ובכניסה היה תור מפלורנטין ועד הגלות. הם אכן פתחו את הדלתות בזמן אבל לא נתנו ליותר מקומץ אנשים להכנס בבת אחת. בכניסה היה לחץ נוראי, ברמה שלא יכולתי להזיז את הידיים שלי לשום מקום בלי להטריד מינית את אחד מהסרדינים שהיו צמודים אליי. עד שסוף סוף נכנסתי מצאנו אחלה מקום מול הבמה, ואז אחרי עשר דקות אני מגלה שאנחנו שוב דחוסים כמו בכניסה, ועוד עם חבורה של ערסים מעצבנים לידי. בסופו של דבר אחד החברים שלי הציל את המצב בזה שהוא גרר אותנו למעלה, לגלריה, שם יכלנו לראות את המופע וגם לרקוד או לנשום (מה שנראה לי היה קשה לעשות למטה). המופע התחיל באחת בלילה על הדקה, שעתיים בדיוק. התפוחים היו מעולים ונתנו הופעה שלא יצא לראות כמוה עדיין, רקדתי כל כך הרבה שכבר הייתי עייף מדי בשביל ללכת לרייב שרציתי אחר כך. כמו שיצא לי להכיר את התפוחים, אי אפשר להשאר אדיש אליהם, וגם אם בזאפה יהיו שולחנות, אנשים פשוט יתחילו לרקוד עליהם. מקווה שתיהני.

  6. Islay הגיב:

    תודה רבה על התיאור. (:
    ככל שאתה מספר עוד ככה קומפורט עולים לי על העצבים. מה שכן, ממש משמח לשמוע שהתפוחים יכולים למלא מקום כזה. פעם אחרונה שראיתי אותם היתה ממש מזמן בג'פאן, ולא היו הרבה אנשים.
    בינתיים גם גיליתי שבזאפה זה יהיה מופע עמידה. 🙂

כתיבת תגובה